Kursus i krisekommunikation

Godt forberedt er halvt fuldent

Shitstorm. Svindel. Cyberattack. Coronavirus og kemiske udslip. Nogle kriser er selvforskyldte. Andre knap så meget. De får lov til at ligge og ulme indtil, de bryder i brand.

I gamle dage var kriserne lokale og synlige. Det rev i næsen og sved øjnene, når fabrikken svinede. I dag er kriserne oftere globale, de er usynlige og de er ikke altid til at forudse. Hvornår der noget farligt? Hvornår er det ikke farligt? Føler nogen sig krænket i dag?

Og ikke mindst:
Hvad gør du, når krisen rammer? Hvordan kommunikerer du bedst? Hvem skal du orientere? Og hvordan sikrer du, at I står stærkere næste gang, der opstår en krise?

Vær forberedt på det uforventede

De færreste ved, hvordan de skal forholde sig i praksis, når krisen rammer. Hvem siger hvad til hvem hvornår, hvorfor, hvordan og på hvilke kanaler? Konsekvenserne af ringe krisehåndtering kan koste dyrt på bundlinjen og skade jeres brand.

God og ofte hurtig kommunikation er afgørende for, hvordan du håndterer en krise. Den tid, du bruger på at forberede dig og fx udarbejde en kriseplan før, krisen rammer, er umådelig godt givet ud, når stormen raser.

Hvorfor er kurset relevant for dig?

Fordi du er kommunikationschef, pressechef, kommunikationsmedarbejder eller ledelsesrådgiver og vil levere den mest kvalificerede kommunikationsrådgivning til topledelsen.

“When written in Chinese, the word ‘crisis’ is composed of two characters. One represents danger and the other represents opportunity”. John F. Kennedy

På kurset får du:

  • E-læring med baggrunden og udviklingen i kriser og issuemanagent
  • Skabelon til din kriseplan
  • Video
  • Skrivbare PDF-filer, du kan downloade og gemme hvor det passer dig
  • Et virtuelt møde af 30 minutter med erfaren kommunikationsrådgiver

Ja tak! Jeg har brug for hjælp

Få adgang nu til hele pakken for kr. 495,00

  • Personlige oplysninger

  • 0,00 kr.
    Prisen er inkl. moms
  • Betaling